گروه مهندسی کلید

کلیدی برای موفقیت شما

گروه مهندسی کلید

کلیدی برای موفقیت شما

گروه مهندسی کلید
گروه مهندسی کلید

گروه مهندسی کلید با کادری تخصصی متشکل از مهندسین و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران از سال 91 فعالیت خود را شروع کرده است. این گروه کلیه پروژه ها اعم از پروژه های دانشجویی و کاری شامل برنامه نویسی با متلب ( تمامی رشته ها ) ، برنامه نویسی با جاوا، برنامه نویسی با سی شارپ، پایگاه داده، پروژه های داده کاوی و ... را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به انجام میرساند.
همچنین با توسعه گروه مهندسی کلید در انتهای سال 93، کلیه خدمات مرتبط با ترجمه متون، (فارسی به انگلیسی - انگلیسی به فارسی )، خدمات مرتبط با تهیه زیر نویس فیلم ها و فایل های صوتی نیز ارائه خواهد شد.
لیست قیمت های ترجمه در پست ها آمده است.
تلفن تماس: 09358328458

از طریق فرم زیر می توانید با ما تماس بگیرید.

ایمیل  kelideng.co@gmail.com نیز پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

 

لیست قیمت های ترجمه در جدول زیر مشخص شده اند. برای انجام سایر پروژه ها، قیمت پس از بررسی درجه سختی کار، برآورد خواهد شد.

لیست قیمت های ترجمه

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.