گروه مهندسی کلید

کلیدی برای موفقیت شما

گروه مهندسی کلید

کلیدی برای موفقیت شما

گروه مهندسی کلید
گروه مهندسی کلید

گروه مهندسی کلید با کادری تخصصی متشکل از مهندسین و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران از سال 91 فعالیت خود را شروع کرده است. این گروه کلیه پروژه ها اعم از پروژه های دانشجویی و کاری شامل برنامه نویسی با متلب ( تمامی رشته ها ) ، برنامه نویسی با جاوا، برنامه نویسی با سی شارپ، پایگاه داده، پروژه های داده کاوی و ... را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به انجام میرساند.
همچنین با توسعه گروه مهندسی کلید در انتهای سال 93، کلیه خدمات مرتبط با ترجمه متون، (فارسی به انگلیسی - انگلیسی به فارسی )، خدمات مرتبط با تهیه زیر نویس فیلم ها و فایل های صوتی نیز ارائه خواهد شد.
لیست قیمت های ترجمه در پست ها آمده است.
تلفن تماس: 09358328458

مقدمه ای بر زبان های برنامه نویسی

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۴ ب.ظ

ما دو نوع زبان داریم. یک زبان های markup یا همون نشانه گذاری. که صرفا توانایی انتقال اطلاعات رو دارند و منطق و پردازش رو نمیتونند انجام بدهند مانند. HTML, CSS , XML
دو. زبان های programing یا برنامه نویسی که دارای منطق و توانایی پردازش دارند. مانندC++, C#, JavaScript ,... که تو این نوع زبان ها میتونین شرط. منطق. تعریف متغییر. فانکشن و... چیزهای دیگه رو داشته باشین که تو زبان های Markup وجود ندارند.

از لحاظ کامپایل و تفسیر ما سه نوع زبان داریم.

 یک. زبان هایی که به مستقیما کد ماشین کامپایل میشند. مانند C++
دو. زبان هایی که به یک زبان میانی کامپایل میشند و موقع اجرا این کد به کد ماشین کامپایل و اجرا مشند. مانند C# که از CLR (Common Language Runtime) و Java که از JIT (Just in Time ) واسه این کار استفاده میکنند. اگر دقت کرده باشین توی هر دو این ها، کلمه Runtime دیده میشه که به این معنی هست که کد موقع اجرا کامپایل میشه.
سه. زبان هایی که اصلا کامپایل نمیشند و به صورت مفسری عمل میکنند. مانند PHP که موقع اجرا توسط مفسر، خط به خط اجرا میشه.

 

  • گروه مهندسی کلید

نظرات (۴)

  • سید حسین ، مسیر آسمان
  • برنامه نویسی اندروید هم اموزش میدید با تشکر
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی سایتتون خوبه مثل همیشه عالی
  • گروه مهندسی کلید
  • سید حسین جان. فعلا برنامه وبلاگ بر مبنای برنامه نوبسی تحت وب و ویندوز است. ایشالا در آینده به برنامه نویسی موبایل هم می پردازیم.
    ممنون نظر دادی
  • گروه مهندسی کلید
  • خیلی ممنونم سحر جان. خوشحالم که مفید بوده واست :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی